Freitag, 7. Oktober 2011

yuriy orlova ithafen
sayın bay orlov, öncelikle doğu kültüründen gelme olmanızın benim için anlamı oldukça büyük
keza ukrayna gerek söyleniş biçimiyle gerekse gustavdan zamanında almış olduğu darbelerle naçizhane zihnimde ilginç bir yere sahip
bütün bu güzel şeylere rağmen i olarak İ harfini kullanıyor olmanız oldukça sinir bozucu
zekanıza birkaç küçük iltifatta bulunmadan da geçemeyeceğim
gene de tahminler doğrultusunda her ne kadar ehlikitabın bilinciyle bir alakası olmasa da yeriniz pek iyi değil
umuyorum affedilirsiniz
umuyorum hepimiz affediliriz, umarım affedilmeye gerek bıraktrımayacak bir tutum içerisinde vayter-geheriz
alexandr timofeyeviç kalaşnikovun ellerinizde şairena bayağılıktan uzak o mest edici görütüsü zihinlerimizde
umarım sizi yakan bir konuşma bir bildirim olmamıştır bu, verilmiş süre zarfı içerisinde varolmuşsanız ne ala, değilse de olmanız dileğiyle
sohbetlerimize bay napoleonun da katılmasını ümid etmekteyim
umarım günün birinde kalan onbir kişi de her zaman olduğu üzre henüz onlar anlamadan aerodinamik alanımız içerisine girmiş olurlar
ekin deniz yıldız

bu konuda objektif olmam lazım dyerek cümleyi bitiren belki de mükemmel bir insan olan tarih öğretmenimiz hanıma ithafen yazmış bulunuyorum, asla anlayamamanız dileğiyle.
ve hayır 2 yıl önce sizin desinize giren değil.
...remember, no russi.a...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen