Mittwoch, 20. April 2016

siz hiç uçak mühendisliğinden aşşağı doğru kontrolsüzce yardırdınız mı, yardırdınız mı dedim evet, frene basmanız gerekirken, bişeylerin ters gideceği bu kadar ortadayken, f harfinin sağ tarafında kalmayı seçtiniz mi hiç. ben seçtim. çok kereler. adanın etrafından frenleyerek dönmem gerekirken sert sağ yaptığım anda, bir gerizekalının anlatım gücüyle kader ağlarını çoktan örmüştü o öğleden sonra. sıcak değildi hava, hayır. güneş yoktu, hafızamda. bisikletin üstünden uçtuğum o anda yere doğru geldiğim trajectory üstünde ilk ve tek kez kapıldığım slow motion hissini hatılıyorum. ahahahahahahha. bisikletin havadan üzerime doğru uçuşunu. kralına hep sadık bir bisikletti, evladım.
normandiya çıkartması esnasında kafasına yediği kurşunun canını almaması şokunu yaşarken kafasından çıkarttığı miğferin essential önemini yaşayan amerikalı herkimseyi sizlere lanse ettirmemi rica eden biliçaltım. ölmenize çeyrek saniye varken mermisiz başınızı parmaklarınızla okşadığınızda yaşayacağınız his nedir tam olarak bilemiyorum. yerden kalktığınız anda dizinizin üstünde o hiç tanımadığınız beyaz yokluk ve saniyeler sonra kenarlarından hücum eden o kıpkırmızı kan. işte bu hissi biliyorum.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen