Dienstag, 11. Dezember 2012


7 EYLÜL 2011 ÇARŞAMBA

and there's no mystical design, no cosmic lover pre-assigned

goscinny ve uderzo'nun "asteriks ve oburiks'in doğumgünü" kitabını aldım.çok güzel olmuş la hemen bitmesin diye her kareyi sindire sindire okudum ama yine de sonlara gelmiş bulunmaktayım.

ayın sekizinde odtüye kayıt yaptırmaya gideceğim.ailemi hazırlık okuma planıma ikna ettim.geçen sene bilkentte bir de hazırlık senesinin fiyatı yük olmasın diye hazırlık sınavını sike sike geçmiştim.istediğim okula girebildiğim için hala minnettarlıktan gözlerimin dolduğu oluyor.özellikle öyle hisler yaşadığımda bazılarının herhangi bir konuda hiçbir şeye muhtaçlığı bulunmayan ölümsüz birer canlıymış gibi davranması bana on kata kadar daha tuhaf geliyor.hiçbir durum karşısında ezilip büzülemeyecek, kızarıp geberemeyecek gibi görünenler hakkaten göründükleri gibi mi?
halbuki ben ölmeyi isteyerek başladım her şeye.

bu ülkede hala asteriks okuyan var mı?

3 yorum:

  1. ben her dosta gittiğimde alt kata inip okuyorum la
    Yanıtla
  2. hem asteriks okuyorsun hem de buraya gelip beni okuyorsun ne iyi birisin lan
    Yanıtla
  3. siz yeniler yok musunuz muahauh kaç asterix var la elinde gay
    YanıtlaSil

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen